vanalles verscheurd - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Marcellino & Wendy & Elena & Mauro - WaarBenJij.nu vanalles verscheurd - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Marcellino & Wendy & Elena & Mauro - WaarBenJij.nu

vanalles verscheurd

Door: Marcellino& Wendy (geschreven door Wendy)

Blijf op de hoogte en volg Marcellino & Wendy & Elena & Mauro

14 Februari 2011 | Nederland, Arnhem

Wij zijn er klaar voor! Voor ons kan de reis naar Hong Kong en de Filippijnen NU beginnen!
Dit keer een zeer relaxte start. Afgelopen vrijdag onze laatste werkdag gehad en daarna maar liefst 3 dagen voor de laatste voorbereidingen. Niet dat ik die nodig had... dit keer heb ik het goed georganiseerd, want ik liep al weken met een to-do lijstje, een te-kopen-lijstje en een te-checken-lijstje (ja ja het wordt nog eens wat..) Alles is gedaan en dus alle lijstjes zijn verscheurd. Inclusief de parkeerbon die we vandaag kregen, direct verscheurd en we doen net alsaf we deze nooit gehad hebben.. want we hebben VAKANTIE!!
Volgend verslag vanuit Oosters Hong Kong!
Liefs uit Arnhem, Wendy (&Marcellino)

• 14 Februari 2011 - 21:49

Mariske:

Wen!

Ik wist helemaal niet dat je NU zou gaan! (krijg ook echt niets mee.. sorry!) Over 2 weken begint mijn 'echte leven' dan ook pas weer. ;)

Maar bij deze wil ik jullie héél veel plezier wensen! Geniet er samen van!

En als je de kans hebt, moet je zéker met het trammetje de berg omhoog in HongKong! :)

Liefs Maris

• 15 Februari 2011 - 06:55

Ricardo:

Hoi Marcellino en Wendy,

Een hele goede reis gewenst, we wachten met spanning op een volgend verslag op de website ;-)

Groetjes Ricardo & Hanneke

• 15 Februari 2011 - 09:45

Oscar En Marion:

Hey hallo,

We wensen jullie 'n mooie fijne reis!
    Geniet ervan!

Liefs Os en Marion

• 15 Februari 2011 - 10:34

Gwendo:

Helleu,

Veel plezier en goede reis!

• 15 Februari 2011 - 11:44

Angelique Brugman:

Goede reis en geniet van alle mooie momenten en belevenissen die jullie ongetwijfeld weer mee zullen maken!

Groetjes, Angelique

• 15 Februari 2011 - 16:12